Årsmøte 2019 - Martin Kolberg kommer, kommer du?

Årsmøte i Nordre Follo Arbeiderparti avholdes 31. januar 2019

Martin Kolberg - portrett fra Stortinget

Martin Kolberg holder tale på årsmøtet

Tid: 31. januar 2019, kl. 19:00Sted: Oppegård grendehus, Sætreskogveien 13, OppegårdSaksliste:1. Godkjenning av innkalling og saksliste2. Valg av møteleder og møtesekretær, samt valg av to til å underskrive årsmøteprotokollen3. Årsmeldinger fra styret, arbeiderlagene, kommunestyregruppene.4. Regnskap5. Budsjett6. Innkomne forslag :   Forslag 1 fra Nordre Follo AUF - Todeling av foreldrepermisjonen   Forslag 2 fra Nordre Follo AUF - Avskaffe abortnemdene   Forslag 3 fra Nordre Follo AUF - Sosial boligpolitikk   Forslag 4 fra Nordre Follo AUF - Olje og gass   Forslag 5 fra Nordre Follo AUF - Landbruk   Forslag 6 fra Nordre Follo AUF - Et offentlig utdanningsløp   Forslag 7 fra Nordre Follo AUF - En yrkesfaglig solepolitikk   Forslag 8 fra Merete Bellingmo - Vi trenger en skole for framtida   Forslag 9 fra Merete Bellingmo - Et seriøst arbeidsliv7. ValgForslagene som behandles på årsmøtet er kommet til partistyret innen fristen som var 17. januar. Oppegård grendehus ligger nær både tog og buss, ta toget L2 eller buss 87 til Oppegård stasjon. Det finnes også parkeringsmuligheter ved grendehuset.Sakspapirer vil bli gjort tilgjengelig nedenfor, klikk på lenkene :