Medlemsmøte 12. oktober 2020

Innkalling

12. okt, kl. 19:00 — 22:00, Gamleveien 37, 1406 Ski

Vi ønsker hjertelig velkommen til medlemsmøte i Nordre Follo Arbeiderparti.

Mandag 12. oktober

Klokken 19.00

Folkets Hus, Gamleveien 37, 1406 Ski

Foreløpig saksliste:

Sak 1 Referater

Sak 2 Orienteringer

Sak 3 Innspill til nominasjonskomitéens første utkast til Stortingsliste for Akershus Ap

Sak 4 Valg av delegater til nominasjonsmøtet 28/11

Sak 5: Valgkamp: Organisering av valgkamputvalget

Sak 6: Partikultur (Opprop som metode i Ap)

Sak 7: Eventuelt

OBS! Sakspapirer med forslag til vedtak vil bli publisert her på denne siden i forkant av møtet.

Møtet vil bli gjennomført i tråd med smittevernsreglene. Hold avstand til hverandre, hold deg hjemme om du er syk, sprit hendene dine. Dersom det blir mer enn femti deltakere vil alle få en fast sitteplass i lokalet.

Vi vil overføre møtet på Teams, men det vil ikke være teknisk mulig å delta i debatten eller avgi stemme over nettet. Dersom vi blir så mange at det blir fast tildelte plasser kan det være vanskelig å garantere at vi klarer å overføre all lyden. Vi skal gjøre vårt beste. Lenken til teamsmøtet er https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDAxMGYxMWItMzRiNS00ZjdhLWI1YWMtNmVmNDI3YjYzM2I0%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22eec01f8e-737f-43e3-9ed5-f8a59913bd82%22%2c%22Oid%22%3a%2249c149e8-16c0-473e-8987-db24fbaca0af%22%7d

PS. Her er møteplanen for Nordre Follo Ap for resten av høsten:  26/10: Medlemsmøte/Workshop: Nordre Follo Ap diskuterer utkastet til partiprogrammet og lager innspill til partiet sentralt. kl. 19. Folkets Hus, Ski!

2/11 Ski og Kråkstad Arbeiderlag inviterer til temamøte om hvordan Koronapandemien påvirker næringslovet, Folkets Hus, Ski, klokken 18.30

9/11: Felles medlemsmøte for alle posisjonspartiene klokken 19 på Langhuset. Tema: Kommunebudsjett for Nordre Follo kommune.

17/11: Temamøte i Nordre Follo Ap, kl. 19. Tema: Metoo, Folkets Hus, Ski

10/12 Medlemsmøte i Nordre Follo Ap med juleavslutning, Kommunestyresalen i Oppegård

Morten Ellingsen leder, Nordre Follo Ap

Tlf. 408 422 06