Årsmøte 2020

rosebanner
Hadia Tajik

Tid: 24. februar 2020 kl 18:00Sted: Langhuset, Gamle Vevelstadvei 34, Langhus

Kaffe og noe å bite i. (Husk «kaffepenger»).Langhus og Siggerud Arbeiderlag er teknisk arrangør.

Åpning ved partileder Arild Burud.Ett minutts stillhet til minne om partimedlemmer som døde siden årsmøtet i 2019.Utdeling av årsmerker 20- 30, 40- og 50-årsmerket og 60-års diplom

Hadia Tajik holder kveldens tale før det formelle årsmøtet starter.Saksliste:1. Godkjenning av innkalling og saksliste.2. Valg av møteleder og møtesekretær, samt valg av to til å underskrive årsmøteprotokollen.3. Årsmeldinger fra styret, arbeiderlagene, kommunestyregruppene.4. Regnskap5. Budsjett6. Innkomne forslag  7. Valg

Forslagene som behandles på årsmøtet, må være ankommet partistyret innen to-ukersfristen, altså innen mandag 10. februar.Forslag som ønskes behandlet kan sendes til sekretær Kjell-Arne Ekeberg <[email protected]>.

Alle sakspapirene kan hentes fra https://nordrefollo.arbeiderpartiet.no/arsmote-2020/

Langhuset ligger nær både tog og buss. Ta toget L2 eller buss 87/510 til Vevelstad stasjon.  Det finnes også parkeringsmuligheter ved Langhuset.

De som måtte trenge skyss, kan henvende seg til lederen for partilaget som du sogner til:Oppegård Arbeiderlag: Stian Grøthe 413 02 010.Langhus og Siggerud Arbeiderlag: Annar Bakken 954 88 856.Ski og Kråkstad Arbeiderlag: Ove Kjølstad 907 46 267.